Mijn redding
S8, A3: Wanhopige tijden vragen om wanhopige maatregelen, wanneer levenslange aartsvijanden dokters Kelso en Cox samenwerken om dr. Maddox (gastrol Courteney Cox) uit het Sacred Heart te verjagen.