S1, A3: Dong-ju is ervan overtuigd dat Ju-yeong de vluchtmisdrijfpleger is en probeert dat te bewijzen. Intussen gaat Jong-hyeon op verzoek van Man-sik naar het OM om de zaak van Gyeong-il te onderzoeken. Ju-yeong ontmoet iemand in het geheim.