S1, A6: Professor von Drakenstein heeft een orgelwagonnetje voor de Tsjoetsjoe-express gebouwd. Minnie zingt en speelt een liedje en samen met Mickey helpt ze alle vriendjes met hun taakjes om daarna ook van de muziek te kunnen genieten.