S1, A1: Journalist Fredrik Undevik onderzoekt wat de politie gedurende 30 jaar heeft gedaan om de moord op Helena Andersson op te lossen. Hij ontdekt ook dat de persoon, die al 19 jaar de hoofdverdachte is, de moord niet kan hebben gepleegd.