Missing While Difficult
S2, A2: Een pasgeboren baby wordt ontvoerd uit het ziekenhuis terwijl Gabi en het team hun verwoede zoektocht naar een van hen voortzetten. Iemand uit Sir's verleden brengt Mosely & Associates een verrassingsbezoek. Ondertussen heeft Margaret een inzinking.