Missing While Perfect
S2, A4: Terwijl Lacey moet wennen aan het leven na haar ontvoering, helpt het gebroken M&A team een 15-jarige jongen bij het vinden van zijn vermiste ouders. Sir begint plannen te maken voor de toekomst. Trent wordt gedwongen een beslissing te nemen.