Mixing, Matching And Party Crashing Love Match Atlanta
S1, A5: Ming viert haar verjaardag met een uitbundig feest, maar een ongenode gast maakt een luide entree; Joseph besluit zijn relatie met zijn vriendin en zakenpartner, Paris, naar een hoger niveau te tillen.