S4, A7: Tyrion sluit een onwaarschijnlijk bondgenootschap. Daario smeekt Dany hem te laten doen waar hij het beste in is. Jons waarschuwingen omtrent de Muur vallen in dovemansoren. Brienne en Pod stuiten tijdens hun zoektocht op een nieuw spoor.