Spidey And His Amazing Friends Moederdagschaos / Niet-zo-leuk-huis
S1, A6: De ontsnapping van Doc Ock uit de gevangenis onderbreekt de moederdagpicknick van het Spidey-team. Miles moet belangrijke beslissingen nemen om zijn moeder te redden van het niet-zo-leuke-funhouse van de Green Goblin.