S1, A5: Door de beslissing van Giuseppina om mee te werken kan Anna achter belangrijke leden van de ‘Ndrangheta-clans aan. Maar haar tactiek valt niet goed bij de media die haar tegenwerken. Ondertussen neemt Maria Concetta de zaken in eigen handen en staat Giuseppina voor een nieuwe uitdaging wat haar familie betreft. Denise ontdekt een schokkend geheim.