Nordin Moet jij geen wasabi op je billen smeren of zo?
S1, A3: Wanneer Nordin ontdekt dat een museum vol geroofde kunst ligt, komt hij in actie. Met zijn leerlingen, Amine en Souf, bedenkt hij een geniale stunt om de waarheid viraal te laten gaan. Hayat raakt verstrikt in politieke spelletjes en beseft dat ze slechts een pion is. Terwijl Vera’s plannen vorderen, staat Nordin oog in oog met zijn verleden—en een dreiging die alles kan veranderen.