S1, A1: De komieken ontmoeten elkaar voor het eerst en beseffen hoe sterk hun tegenstanders zijn. Eva Röse geeft het startschot voor de zes uur durende wedstrijd, een gedenkwaardige strijd die de komieken nooit zullen vergeten.