Money For Nothing
S1, A5: Een lid van een aristocratische familie uit Boston sterft. Maura’s banden met de familie en Jane’s afkeer voor hun weelde bedreigen het onderzoek. MARK-PAUL GOSSELAAR is gastacteur.