Moon Girl and Devil Dinosaur Moongirl landt
S1, A1: Als de briljante, altruïstische Lunella Lafayette per ongeluk een dinosaurus naar de Lower East Side haalt, vindt ze eindelijk de moed bij haar hersens om haar gemeenschap te beschermen.