Moordende hoop
S2, A5: Virginia, Burt, Jimmy, Sabrina, Maw Maw en Hope gaan kamperen op de oprit nadat hun huis is afgesloten vanwege termieten, maar regenbuien zijn de minste van hun zorgen. Nadat de familie erachter komt dat Hope een jongen heeft geslagen op de dagopvang, proberen ze niet meer te ruziën, uit angst dat ze in de voetsporen van haar seriemoordenaar-moeder zal treden.