Moppa
S1, A4: Maura vertelt het eindelijk aan Ali en ze vergezellen Sarah op een uitje naar het winkelcentrum - waar ze allemaal een harde les in het vrouw-zijn krijgen. Josh wordt gedwongen om zijn verleden onder ogen te komen door vragen van Syd (Carrie Brownstein) over zijn lange relatie met Rita.