More Cattle, Less Bull
S3, A5: Het team onderzoekt het Democratische congreslid Josie Marcus, terwijl Olivia en Mellie elkaar onverwacht tegen het lijf lopen tijdens het correspondentendiner in het Witte Huis. Ondertussen komen Jake en Huck dichter bij de waarheid achter Operatie Remington, wat rampzalige gevolgen zou kunnen hebben.