My Big Fat Fabulous Life More Than a Buddy
S1, A4: Omdat het geven van danslessen niet tot gewichtsverlies leidt, neemt Whitney een personal trainer. De opmerking van haar moeder dat Buddy "de ware" is, roept enkele vragen op.