More Than Words
S3, A4: Als Lena's halfbroer Nate op bezoek komt bij haar en haar ouders, wil Lena een excuus van hem horen voor het feit dat hij jaren geleden haar moeder heeft uitgescholden. Ondertussen nodigt Cole Callie, Jude en Connor uit voor een LHBT-bal.