Buying the Rockies Mountain Skyscrapers
S1, A4: Frank en JoAnna hebben zich net verloofd en willen samen hun eerste huis kopen in de Rocky Mountains. Is stadsmeisje JoAnna echter wel klaar voor zo'n grote verandering?