Movie night
S1, E4: Gaël's favorite movie, "Vampires from the Middle Ages" is on TV tonight and according to him, if Barbara hasn't seen it, her life is ruined! But Isabelle doesn't want Barbara to watch TV in the evening during the week, and certainly not a horror movie. But once Barbara is in bed, Isabelle is going to watch the movie alone...