Moving On, Pt 2
S9, A17: Deel 2 van 2 delen. Pam solliciteert naar een baan in Philadelphia maar de manager geeft haar een déjà-vugevoel. Dwight neemt Angela mee om te helpen zijn bejaarde tante Shirley te wassen. Andy keert terug van zijn lange bootreis.