S6, A13: House en het team proberen een zieke footballspeler op tijd voor de NFL tryouts beter te maken. Maar als de patiënt een serie ongebruikelijke symptomen krijgt vindt het team geen overeenstemming wat de beste behandeling is. En Foremans broer Marcus (gastrol van Orlando Jones) brengt een verrassend bezoek aan het ziekenhuis.