S1, A2: Na het breken van Tims momentsleutel die al twintig jaar in de familie is, vreest Mark dat hij zal worden ingeruild, nadat Brad en Randy een verhaal hebben verzonnen over 'Peter', hun voormalige broer die werd ingeruild, nadat hij een van Tims zaklampen had gebroken.