S1, A3: Mr Baleu is de strengste leraar op school en op een dag verwisselt Manos per ongeluk hun tassen. Als Like dan de tas van de leraar opent, zien Manos en hijzelf een camera en een mysterieus heldenoutfit. Like komt met de Top 5 van superkrachten waar hij van droomt. Mr Baleu doet voor het eerst mee en hij wordt voorgesteld.