Family Guy Mr. Saturday Knight
S3, A9: Wanneer Peters baas overlijdt, wordt de Happy-Go-Lucky Toy-fabriek vernietigd om plaats te maken voor het Happy-Go-Lucky Terminale Ziekte-Instituut. Werkeloos besluit Peter zijn levenslange droom om ridder op een middeleeuwse kermis te zijn na te streven, maar wanneer hij betrapt wordt in een compromitterende positie met de meid van de beruchte Zwarte Ridder, Madeline, moet hij de eer van zijn familie in een ouderwets duel verdedigen.