S12, A1: Na verschillende mislukte ivf-pogingen wil actrice Anna Victoria Alcott niets liever dan een gezin stichten. Hoewel het enthousiasme rondom haar recente film toeneemt, krijgt ze steeds meer het gevoel dat iets het op haar gemunt heeft, en op haar verlangen om moeder te worden.