Sergio Ramos Muziek
S1, A6: Het is 2019 en Sergio kijkt naar zijn doelen voor de rest van het seizoen. Real Madrid strijdt hard in het Copa del Rey-toernooi. En een van Sergio’s favoriete voetbalspelers komt in beeld. De avontuurlijke Sergio neemt een muzikale uitdaging aan.