My Bloody Valentine
S4, A12: Terwijl een ooggetuige wordt binnengebracht, wordt Van Pelt gekweld door de herinneringen aan haar verloofde, FBI-agent Craig O'Laughlin (gastacteur ERIC WINTER), en zijn dood.