Scrubs My Boss' Free Haircut
S4, A20: Kelso neemt patiënten aan om iets te bewijzen aan Cox, maar dat gaat fout wanneer een bijdehante patiënt weigert naar hem te luisteren. JD en Turk feesten terwijl Carla het moeilijk vindt om steun te vinden bij Elliot.