My Favorite Mistake
S3, A19: George ontmoet z'n nieuwe schoonvader. Alex helpt Jane Doe bepalen hoe de wereld haar zal zien. De raad van bestuur voert sollicitatiegesprekken met kandidaten voor de functie van leidinggevende. Izzie worstelt met een schokkende openbaring.