Scrubs My Friend The Doctor
S3, A8: Turk is blij dat hij eindelijk alleen een operatie heeft volbracht; dr Cox is bang om ouder te worden; JD ontdekt dat de rest van het ziekenhuispersoneel de conciërge niet zien zoals hij hem ziet.