S1, A4: Kengo (Ryo Narita) en Mai (Kaho) zijn al drie jaar getrouwd. Ontwerpster Mai leidt aan een depressie door relaties op haar werk. Niettemin doet Kengo zijn best om Mais glimlach terug te halen, door haar te steunen ook al kan ze niet meer werken, en door haar liefde te geven zoals altijd. Mais humeur wordt langzaam beter dankzij Kengo's toewijding, maar wat voor toekomst staat die twee te wachten?