S5, A4: JD moet dr Kelso introduceren tijdens een officieel diner. Kelso en Cox hebben allebei een patiënt die een experimentele behandeling wil. Carla en Turk helpen Elliot om haar oude baan terug te krijgen. De conciërge tergt JD.