S1, A8: Michael is zijn geheugen kwijt na het auto-ongeluk van hem en zijn moeder. Lindsay is teleurgesteld dat geen enkele gevangene haar naroept als ze bij haar vader op bezoek gaat in de gevangenis. George-Michael en Maeby willen een film zien over een neef en een nicht die verliefd worden op elkaar, maar daar zijn ze eigenlijk te jong voor.