My Motherboard, My Self
S4, A8: Carrie wimpelt Aidans computerhulp af. Miranda's moeder overlijdt onverwacht en Charlotte ontpopt zich tot de "Martha Stewart der begrafenissen". Samantha "verliest" haar orgasme.