My Own Personal Hell
S5, A14: JD is de perfecte Keith beu, en hij is niet de enige. Iedereen komt erachter dat Elliot een relatie heeft met Keith, dus de anderen denken dat hij een voorkeursbehandeling krijgt. Cox is trots dat hij de titel 'beste arts in de stad' heeft gekregen.