My Urologist
S5, A23: JD stelt vragen bij een diagnose van de uroloog van een patiënt die een gevaarlijke operatie nodig heeft, maar hij begint haar ook leuk te vinden. Elliot overweegt het uit te maken met Keith omdat hij te zwak is.