This Came Out of Me Mysteries In The ER
S1, A4: Dr. Ruby Rose en haar team behandelen een patiënt met een verwonding die alle logica lijkt te tarten. En ze onderzoeken mysterieuze deeltjes die in de wond van een patiënt zitten.