S1, A3: Quinn is zijn gadgets kwijt en volgt tegen zijn zin een duikcursus met Mark, die worstelt met onthullingen over zijn dode vader. Om de vonk met Rachel terug te krijgen, vraagt Shane Armond om hulp om een romantisch avondje te organiseren.