Light of My Lion Mystery at the Zoo
S1, A3: Hiroto denkt dat hij misschien heeft ontdekt wie de vader van Lion is. Later neemt hij Michito en Lion mee om Michito's kunstwerken te bekijken die in de dierentuin worden tentoongesteld.