Mystery Skeleton of Belize
S1, A2: Onderzoekers vinden in een grot in Belize een merkwaardig skelet. Met een LiDAR-scanner wordt een eeuwenoude stad in Cambodja ontdekt. In Australië wordt op een eiland een oude munt opgegraven. Boliviaanse boeren ontdekken iets bijzonders.