Naar Sardines en terug
S3, A3: Relaties worden op de proef gesteld als de Pfeffermans samenkomen voor Maura's verjaardag. Sarah confronteert Buzzy over de politiek van het tempelbestuur en Maura doet een grote aankondiging, wat stuit op verzet van Vicki en Shelly. De avond komt tot een hoogtepunt tijdens een spel Sardines, met gespannen situaties in kleine ruimtes.