S1, A3: Carlotta's beschermende aard komt vol tot uiting als iemand die dicht bij haar staat in de problemen komt. Jahil probeert genoeg geld in te zamelen voor een opnamesessie en komt in groot gevaar. Ondertussen blijft Simones verleden haar achtervolgen en gaat Star tot het uiterste om ervoor te zorgen dat haar zusje veilig is.