S2, A19: Rosewood en Villa gaan terug naar Villa's roots in Little Havana om een burgerwacht te onderzoeken die mogelijk schuldig is aan moord. Villa ontdekt dat haar broer Marcos een verrassende band heeft met de zaak, en Rosie krijgt nieuws over een complicatie met betrekking tot zijn niertransplantatie.