Nails
S1, A2: Acrylnagels, gelnagels en nagelsieraden zijn onmisbare bling als je bij de tijd wilt blijven. Maar wat weten we eigenlijk over de producten die we voor onze handen gebruiken? Zijn er verborgen gevaren voor onszelf en de aarde?