Naked
S1, A4: In deze emotionele aflevering moedigt Lizzo de meisjes aan om komaf te maken met de negativiteit en hun lichamelijke trauma's uit het verleden en hun rondingen te aanvaarden door middel van een naaktfotoshoot, maar niet alle dansers voelen zich op hun gemak bij het uittrekken van hun kleren. Voor hun grote event leert de groep een lyrische choreografie voor Lizzo's nieuwe single 'Naked'.