NYPD BLUE Nariz A Nariz
S8, A14: Rodriguez bemiddelt wanneer Sipowicz en Sorenson botsen met detectives van een ander team die een meervoudige moordzaak willen oplossen. Medavoy en Jones proberen extra geld te verdienen door moordlocaties op te ruimen.