S1, A4: Nu de race voorbij is, wordt de afstand tussen Imaizumi en Sakamichi iets kleiner. Als Sakamichi op zijn mamafiets naar Akiba gaat om anime-spullen te kopen, komt hij Naruko Shoukichi tegen, een jongen met een Kansai-accent die op een fiets rijdt. Naruko wordt woedend als een auto een sigarettenpeuk naar Sakamichi's mamafiets gooit, en de twee achtervolgen de auto op hun fietsen!