Nee, Thanksgiving
S3, A5: Louis en Jessica besluiten om de Cattleman's Ranch te openen tijdens Thanksgiving, wat Emery en Evan inspireert om zich te richten op de restaurantbusiness en misschien de familienalatenschap ooit te erven. Ondertussen besluit Eddie de rest van het schooljaar maar niks meer te doen. Jessica vindt een creatieve manier om hem de betekenis van hard werken te leren.